fredag, april 02, 2010

NÅGON SOM FICK LÅNGNÄSA?


Första april har blivit andra april och visst blev det en och annan långnäsa...ärligt talat...jaså inte du...men, okay då, jag fattar.
Hade bestämt mig för att inte bli lurad av Jari Feodoroff i år. Det är travbanans största humorist med ett ständigt "skojar bara" på läpparna.
Ändå när vi står där och pratar och karln säger att "det blir nog inställt ikväll, det har blivit två tjälhål i första sväng, veterinären är på väg och ska besikta banan, det står på Örebro-travets hemsida" så GÅR JAG PÅ DET!!! Skönt tänkte jag - då hinner jag hem till Micke Nykvist hos Plura och Mauro på TV8. Otroligt klantigt.
Och ändå har Jari t.o.m. jobbat hos mig under några trivsamma år. Jag borde inte ha blivit lurad.
På nätet har danske stortränaren (en av de allra bästa) Henrik Lönnberg utpekats som ny lärling hos sin son Michael på Jägersro. Jag gick på det också!
Undrar om det klarnar en del ytterligare framöver...
När det gäller nya arenan i Örebro är intresset så stort att det är på sin plats att även visa en vy över hur det hela kan ta sig ut i kvällsbelysning. Se modellen ovan. Alla modellerna är för övrigt tillverkade i Dubai, påpekar banmästare Carl Sjögren.
GODNATT.