fredag, april 15, 2011

ÖREBRO-TRAVET HÄMNAS

"Liten hämnd är också hämnd, sa bonden, spottade på grannens gris."

Ni som läst bloggarna de sista dagarna har naturligtvis sett att jag påtalat det uppenbara missförhållandet att Håkan Olsson ska vara sportchef och ansvarig för anmälningarna på Fornaboda 2011 - trots att han bedriver affärsverksamhet helt öppet med Åke Svanstedt och Thomas L Nilsson, två tränare som anmäler till Fornaboda. Dessutom har Håkan Olsson samarbete med vissa andra utvalda travtränare - inte lika öpppet - som också anmäler till Fornaboda.
Nu har någon på Örebro-travet (jag gissar på Håkan Olsson) reagerat på mina bloggar.
Och hämnas genom att ta bort länken från Örebro-travets hemsida till Stall Hans Karlssons blogg.
Det var den absolut minsta och löjligaste hämnd jag någonsin stött på.
Men som sagt: Liten hämnd är också hämnd!
Värre har jag varit med om. I en kommande blogg ska berätta om när sportchefen hotade mig med åtal och hänvisade till att han hade inflytelserika vänner med gott om pengar och säte i ST:s styrelse.