lördag, december 19, 2009

KÄRLEKEN FÖRDE OSS SAMMAN

Idag, lördag, är det exakt 20 år sedan min ljuvliga Barbro och jag gifte oss. Lyssna på den här vackra låten: http://www.youtube.com/watch?v=Dfj7eRFxiMc

Solen står högt över fälten Vinden går lojt genom säden Värmen vilar och väntar Det susar oss över i träden Idag är det bara du och jag Idag är det bara vi två Du är min Och jag är din Och kärleken förde oss samman
Hör du hur klockorna ringer Tid att ta ännu ett steg Min ring glimmar på ditt finger En kyss och sen börjar vår väg Idag är det bara du och jag ...
En man En kvinna Har sin egen värld För sällskap För stöd Och för glädjen att va här Ta min han så följer vi vägen Genom regn och sol är jag din Vi tar med oss den gyllene regeln Och förs bort av en viskande vind Idag är det bara du och jag ...

Inga kommentarer: